Vrácení a Reklamace
Vrácení zboží do 14 dní
U nás vyřídíte vrácení zboží vždy rychle (do pár dnů), bez problému a komfortně.
1) Napište nám na e-mail info@bastlik.cz o Vašem rozhodnutí vrácení zboží. Stačí když nám uvedete číslo objednávky.
2) Zakoupené zboží uveďte do původního stavu (přiložte příslušenství, návody,...) a pečlivě ho zabalte a přiložte do balíku i formulář pro vrácení zboží (zde). Pokud nemáte tiskárnu stačí formulář poslat jako přílohu mailem a do krabice přiložte papírek s číslem objednávky.
3)Odešlete balík. Vyberte si jednu ze dvou možností, která Vám více vyhovuje (Vaši volbu nám prosím sdělte na e-mail):
- Dopravu zajistíme my. Vy obdržíte podací kód nebo štítek, který nalepíte na balík a zásilku pak stačí jen podat. Z dopravců pro vrácení si můžete vybrat mezi Zásilkovnou, Balíkovnou a PPL. Náklady na vrácení hradí zákazník, dle ceny dopravy níže. Cena dopravy Vám bude odečtena od vrácené částky. Výhodou této varianty je její jednoduchost a nízká cena.
- Variantu 1 samozřejmě nemusíte využít. V takovém případě nám zboží doručte na adresu, která je uvedena o kousek níže.
57 Kč | 79 Kč | 69 Kč |
Ing. Vladimíra Matlochová K Přehradě 335/7 73601 Havířov |
Prosíme, nezasílejte zboží na dobírku. Zboží nám zaslané na dobírku, nebude z naši strany převzato.
Zboží odešlete nejpozději do 14 dní od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.
V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, bude jakkoliv poškozené nebo neúplné, čímž dojde k znehodnocení zboží, máme nárok vrátit Vám částku poníženou o toto znehodnocení.
V Případě vrácení zboží máte nárok i na vrácení poštovného a to do výše nejlevnějšího způsobu dopravy.
Jakmile zboží dorazí, většinou do 5 pracovních dní Vám penízky přistanou na účtu :)
Pokud byste měli s něčím problém nebojte se nám napsat na chat, e-mail info@bastlik.cz nebo nám zavolat na tel. +420 603 732 777.
Reklamace zboží do 24 měsíců
1) Napište nám na e-mail info@bastlik.cz o Vašem rozhodnutí uplatnit reklamaci na zboží.
2) Reklamované zboží zabalte a přiložte do balíku doklad o zaplacení a reklamační formulář (zde). Pokud nemáte tiskárnu stačí doklad a formulář poslat jako přílohu mailem a do balíku přiložte papírek s číslem objednávky.
3)Odešlete balík. E-mailem vám zašleme štítek, který nalepíte na balík a pak už stačí jen podat balík na podacím místě PPL . Tento typ dopravy je zdarma.
Reklamace většinou vyřešíme do 5 pracovních dní od doručení zboží.
Zboží odešlete nejpozději do 14 dní od oznámení o uplatnění reklamace.
Náprava bude řešena následovně: 1. Oprava zboží nebo 2. Zaslání nového zboží anebo 3. Vrácení plné částky
Pokud byste měli s něčím problém nebojte se nám napsat na chat, e-mail info@bastlik.cz nebo nám zavolat na tel. +420 603 732 777.
Poškození zásilky při dopravě:
V případě, že vnější obal balíku je zjevně poškozen, zásilku nepřebírejte.
V případě, že po rozbalení balíku jste zjistili poškození produktu, kontaktujte nás na e-mailu info@bastlik.cz nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Abychom stihli vyreklamovat dopravu u přepravní společnosti. Prosíme zdokumentujte poškození a fotky případně video nám pošlete na e-mail. Samotný proces vyřízení probíhá stejně jako u reklamace.
Celé znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde.